Informace pro zákazníky
Registrácia
|
Prihlásenie →
Ako Vám môžeme pomôcť?
Často vyhľadávané
Je možné urobiť dodatočné zmeny v objednávke?
Akonáhle vytvoríte a odošlete objednávku, začne ju spracovávať automatický systém. Rezervuje tovar na sklade a objednáva ho u dodávateľov, odovzdáva dáta na našu expedíciu pre vyskladnenie a zaisťuje preň dopravu. Zároveň ...
Platby a fakturácia
·
Nákupy
Koľko mám času na vrátenie tovaru z e-shopu?
Tovar z e-shopu môžete vrátiť do 14 kalendárnych dní od dátumu jeho prevzatia. V prípade, ak nie je s tovarom niečo v poriadku, máte možnosť ho reklamovať.
Nákupy
Je možný osobný odber?
Áno, osobný odber je možný pri nákupe na predajni aj v e-shope. Pri nákupe v e-shope zvoľte v nákupnom košíku „osobný odber“.
Nákupy
·
Doručenie
Prečo nakupovať u nás?
Poradenstvo od odborníkov Už viac ako 10 rokov sa venujeme železničnému koľajisku. Za ten čas služby nášho e–shopu využilo veľké množstvo spokojných zákazníkov, ktorí sa k nám pravidelne vracajú. Pre vašu spokojnosť rozvíjam...
Nákupy
Aké poštovné ponúkate?
Poštovné a balné za vyzdvihnuté objednávky v našej predajni (DOORZ, Kálov 654/25, Žilina) neúčtujeme. Poštovné na zásielky zasielané v rámci SLOVENSKEJ REPUBLIKY prostredníctvom SLOV...
Nákupy
·
Doručenie
Zobrazujem 1–5 z 24 výsledkov
Naspäť
Ďalej
Spýtajte sa nás, radi poradíme
Sme k dispozícii od 10:00 do 17:00 (PO-PIA)
Báza znalostí
Účet
Nákupy
Doručenie
Platby a fakturácia
Právne informácie
Spýtajte sa nás, radi poradíme
Sme k dispozícii od 10:00 do 17:00 (PO-PIA)
Báza znalostí
Účet
Nákupy
Doručenie
Platby a fakturácia
Právne informácie
© Juraj Dobroň DOORZ, 2011 – 2023
JavaScript nie je povolený
Na zobrazovanie Centra pomoci je potrebné povoliť jazyk JavaScript vo Vašom prehliadači.
Zistiť ako na to